Kalo tiada title buli ka..

>> Friday, December 4, 2009


Aku tak tau apa yang ada dalam fikiranku ketika ini. Apa yang mau dibuat semua tak jadi. Mau keluar rumah tapi rasa malas pun ada. Ku buka lappy dan memulakan sessi lawatan ke blog rakan untuk mencari nuff kalau ada yang muncul, agak malang kerana sudah beberapa blog, satu pun nuff tak ada yang muncul.
Mula la aku sign in untuk buat apa yang patut di blogku ini. Sekali lagi aku buntu memikirkan apa yang hendak ku buat. Akhirnya aku terfikir membuat satu n3 di blog ini. N3 yang belumku beri tajuk sebab aku sendiri nda pasti tentang apa n3 ku kali ini.
Tengah menulis ni hp ku berdering. Skrin memaparkan nama dan pic seseorang yang ku kasihi dan ku rindui ketika ini..siapa lagi kalau bukan isteriku. Tanpa belama aku tekan butang untuk menyambut panggilan. Ya la orang yang dirindu kan (untuk makluman isteri n anak2 kini berada di Kudat..rutin biasa masa2 cuti begini)
Berbalik pada cerita dalam telefon..biasa la time2 gini isteri akan telefon untuk tanya makan minum ku, sudah makan ka, makan apa ka semua la..memang sayang juga pula is3 ku sama aku ni..hihihi..cerita punya cerita tetiba teringat lesen memandu is3 yg sudah tamat tempoh..tanya is3 klo sudah renew.. tapi belum pula..tanpa belama terus disuruh is3 pegi JPJ utk renew lesen..maka terputus la percakapan kami melalui telefon..Potong stim betul tu lesen oo..
Apapun buat isteriku n anak2.. aku amat merindukan kalian.

4 comments:

DaLink Freestyle December 4, 2009 at 2:55 PM  

ini kali la.. ba jan d kasi lama klu e2 tn.. nnt indak tjln plak urg rmh

SERACURLYLA December 4, 2009 at 8:44 PM  

- tajuk n3..

'ku merinduimu.. tingtong.. bunyi deringan tepon'..

hahahahaaa...

nurain akamlia December 5, 2009 at 3:22 PM  
This comment has been removed by the author.
nurain akamlia December 5, 2009 at 3:24 PM  

@dalink..
xblh belama klo e2..walau kat de stim..

@serakulila..
d layan klo e2 tupik..
mcm buli pakai jgk pola e2..

Related Posts with Thumbnails

Mutiara Kata

""kalau bukan kita siapa lagi, kalau bukan hari ini bila lagi, kalau bukan di sini di mana lagi"

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP